Hemma


Då är jag hemma igen.
Åkte i söndags morse till göteborg, och tog sedan bussen till
Bohus för att träffa min underbara!
Har haft det lika bra och mysigt som vanligt.
I söndags träffade vi Gustav & Frida och gick på Saw 3D ..vilken besvikelse!
Imåndags gick jakob i skolan som vanligt till fyra så jag hoppa på bussen in
till Gbg, köpte mig en gosig stickad tröja och farsdag present.
På kvällen gjorde vi god mat och bara myste!
Igår tog vi en rejäl sovmorgon och åt en seen frukost.
Åkte in till Gbg efter lunch och gick på stan och kollade lite julklappar, och
jakob behövde köpa vinterskor, hitta skitsnygga men 2000 är kanske lite väl mkt
för en fattig student =P
På kvällen gick vi på bio igen, jag hade fått många biobiljetter i födelsedagspresent,
och jakob hatar verkligen skräckfilm så sa att vi kollar en komedi om vi ser Saw ;P
tyvärr var den inte ett dugg läskig inte ens jakob tyckte de ...hehe.
Men Duo date var den andra filmen vi såg och den var mkt bättre!
Efter lyxa vi till det med god mat och dryck, en lyxtisdag :)

Jag blir så oerhört seeg av att åka tåg, känns som jag gjort massor idag men har ju igentligen bara
suttit ner! Så när jag kom hem mosa jag upp mig på crosstrainern, och det hjälpte faktiskt!
Ibland behöver man aktivera sig istället för att sova vilket oftast gör att man bara blir ännu segare.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta hand om all min packning.

Saknar dig redan!

/Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

åå fy såg du saw i 3d? va inte de skit äckligt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback