Helt slut



Åhh vad jag är trött.
Har ju hållt i gång hela helgen med jobb.
Även idag faktiskt, var med på Brunchen på mumma så
jag kan fixa ihop allt själv =)
Ska se Ensam mamma söker kl 8, sen tror ja att ja går en sista promenad
med lilla steffie, sen sängen!

Längtar otroligt mkt till lördag.
Tror faktiskt att för att man jobbar nästan varje helg
så uppskattar man mer när man är ledig! Förstår alla ni som är ledig varje kväll,varje helg
hur bra ni har det????
Iaf så ska jag åka ner till Göteborg och se musikal! ( kanske redan berättat de?=P).
Sen ska de bli så kul att vara med Jakob igen, har ju inte haft honom här över helgen
så jag är verkligen behov av lite kärlek!!

Imorgon tar ja en rejäl sovmorgon, till 9-10 iaf :D



// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback