Farsdag



Har varit en bra dag idag tycker jag allt!
Efter min frukost imorse åkte jag till Pappsen och gav han en present!
Köpte mysiga tofflor som han önskat sig tror han blev glad!

Sen åkte jag och Mamma iväg till Tibro, tror de var förra julen sist vi var där?
Saknar min Mummi och Ukki så himla mkt. Så var jätte roligt att träffa dom.
Speciellt när ukki legat inne på sjukhus så kändes det extra bra att veta att han
mår bra! Mina söta kusiner kom också och hälsade på.
På jul åker vi dit igen, och sen ska det inte dröja lika länge tills jag åker dit igen.

När vi kom till Mariestad passade jag på att handla när mamma kunde köra mig.
Klarar mig bra utan bil, men ibland önskar man att man hade en, tex vid storhandling!
Hann knappt komma innanför dörren innan jag skulle ge mig ut igen, denna gång
gick vägen till Farmor och farfar!
Fick otroligt god smörgåstårta, den godaste jag ätit faktiskt, inte stormförtjust i de annars =P
Sen lite glass och kaffe till efterätt.

Imorgon är jag ledig så blir en fika med Karro =)

Fick reda på förut att Jakob kommer hem onsdag denna vecka, helt underbart!!!!!
Några extra dagar med honom är guldvärda <3

// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback