En ledig dag


Idag har jag varit leedig, kändes inte så behövligt faktiskt .
Känner mig pigg och glad och fick nya krafter av jakob i helgen :)
Vi sa när vi låg i soffan i söndags helt utslagna efter lördagens fest..
vi måste ta vara på tiden bättre.. umgås med varandra och göra
saker ihop. Klart man kan festa och ha kul tillsammans men de är inte på det
sättet man vill umgås när man inte längre bor tillsammans och inte  får njuta av varandras
sällskap varje dag som man varit så van vid.
På söndag åker jag ner till honom och har det mysigt. Stannar till på onsdag morgon,
och ska bli så roligt att få åka ner till honom igen.
Tänkte utnyttja tiden när han går i skolan att åka in till gbg och julhandla lite,
känner att det är på tiden att inte varje år stress handla i sista minuten.
Sen har jag ju lite presentkort sen min födelsedag som jag tänkte shoppa upp också :P

Dagen har annars spenderas med långpromenader, lite stadsbesök med bror min,
besviken åktur till coop bygg med pappa (crosstrainern jag ska köpa hade inte kommit in),
lite fix och trix här hemma har gjort lite fint här hemma med lite nytt pynt och frächat till det lite :)
och nu lite bokläsning av Bingo Remés bok En flickfotografs bekännelser. Tack karro!



/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback