29 dagar..

NU är det nedräkning!


Fredag igen då, veckan har gått otroligt fort.
Skulle slutat 22 idag men ja är alltid snäll och ställer upp så
jobbar till stängning ikväll !
Och imorgon jobbar jag på dan liten paus sen jobb igen.
Söndag är det Brunch så då jobbar jag också..
De är ju jul snart så då behövs varje liten krona :)

Igår när jag och Maria jobbat klart vårat pass, kom alla mummisar
och så börjde vi julpynta. Har blivit en liten tradition och efter detta fick
vi ett litet julbord. Mmm så gott de var, har saknat julmaten!
Nu tror ja inte att ja får julmat förens danföredan!
Har ju en liten tradition att åka hem till mamma och pappa och äta julmat
spela uppesittar bingo och äta skumtomtar !

Idag vet ja inte hur ja ska få dagen att gå tills ja börjar jobba,
varför aldrig sova ut och låta dagen rulla på?

Ja vet, ja städar min garderob, ligger smink och smycken överallt.
Sen när top model börjar 12.10 så kör vi crosstrainer ;P





// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback