1 november



Det går fort när man har roligt.
Veckan har rullat på i rasande takt, man har ju haft något att längta efter
och då går dagarna så mkt fortare.
Fyllde år gjorde jag ju i torsdags, var så ledsen att både mamma och pappa var borta
plus Jakob. Som tur är har jag världens bästa farmor och farfar som bjöd på jätte god mat
och efterätt. Sen på kvällen träffade jag söta karro så gick vi på bio, I rymden finns inga känslor,
den var bra 3/5 får den av mig :)

När jag kom hem vid 9-tiden så var dörren öppen, shit tänkte jag har jag inte låst.
Sen när jag kommer in ser jag att hela lägenheten är full av tända ljus.
Sen ser jag Jaaaaaaaaaaaaaaaaakob, åååh vad glad jag blev. Kunde inte
fått en bättre present. Hade inte en aning om att han skulle åka hem, han hade ljugit
hela veckan och sagt att han skulle komma hem fredag kväll. 

Så i fredags när vi vaknat och ätit frukost gick vi till polistationen, tog pass
foto, fan att de också skulle bli fult. Ser ut som ögonen sitter vid öronen :/
Sen gjorde vi lite mat innan jag började jobba.

I lördags jobbade jag 9-14.30, mötte sen upp karro och fixa lite i lokalen.
Återvände dit efter vi gjort iordning oss vid 18 - tiden och fixa det sista.
Sen kom alla goa och glada gäster!
Så glad att så många kunde komma, och jag hade kanon kul!!

Fick så fina presenter också TACK alla!

// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Va sött av Jakob att överraska dig! Haha du måste blivit så paff, typ trott att en pyroman satt sig o tänt ljus i lägenheten? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback