1 månad kvar!



Alltså en månad kvar tills vi åker till Malysia/singapore. känns lite overkligt,
har ju inte bokat ngt boende lr något, ska ju resa runt med ryggsäckar så kommer
bli en spännande och annorlunda resa. Ser jag framemot! :D

Nu sitter jag här helt själv, ingen steffie ens...Så himla tomt utan henne, att
hon kan ge så mkt sällskap igentligen..min älskling! <3
Gick en morgonpromenad, själv, inte alls en hitt, blåste så ja såg inte vart jag gick.
Men tror de blev runt timman iaf så ja kämpa mig fram =P
Är fortfarande helt nerkyld så tänkte ställa mig på crosstrainern och bli
lite svettig sen en vaaaarm dusch!

Julpyntat är de här hemma nu också!
Så nu får de gärna bli jul för min del!
Och ikväll är det julpyntningskväll på mumma. Och självklart lite julmat..MUMS!




Så här bra ska vi ha det, avis?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback