Kurs



Tisdagen inleddes med en 1h promenad med mamma och steffie så klart.
Riktigt fint väder , ser tyvärr ut som molnen kommer täcka solen snart så tur
att jag gick ut när det fortfarande var fint :)

Som jag redan skrivit så spenderade jag min helg på mumma med mkt jobb.
Men isöndags åkte jag till skövde och gjorde min smink kurs.
Riktigt kul och jag lärde mig mkt. Gick även därifrån med massa nytt smink :D:D
Shoppade även lite annat också! så ett riktigt bra avslut på den veckan!
Hade ju även träning med mitt underbara lag, och igår var det dax
för våran andra match, kunde tyvärr inte vara med denna gång heller (jobb)
men vet att ni kämpade!!

imorgon hoppas jag på ngt kul :) ledig torsdag så får passa på.
Ihelgen kommer alex och sarah på besök så då blir det att träffa dom :)

Ne nu ska jag "rulla" pannbiffar!

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback