sommar



NU är det äntligen juni och äntligen är sommaren här.
Har ju varit helt underbart väder nu på senaste så hoppas det håller i sig.
Visst är det lite motigt att gå till jobbet när solen skiner och alla sitter ute och göttar
sig men man blir så mkt gladare när det är soligt =)

Undra hur många veckor de är kvar till semestern?
Längtar redan.
Vecka 29 ska jag och min underbara vara nere på saltö hela veckan och bara ha de bra.
Vecka 31 blir det roadtrip med karro och ellie, de kommer bli kanon bra :)
Vecka 32 är lite osäkert än men hemma tänker jag inte sitta iaf :D

nu ska jag ta min lilla prinsessa som ligger på balkongen (som är jätte fin med alla blommor jag planterat:)) och gå en liten sväng innan jag måste göra iordning mig för jobb.
Idag är det onsdag med 112:an och vi har öppet ända till kl 23.00 så kom förbi vettja :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback