Komissarie Späck



Ja igår åkte jag och Micke till skövde för att se Komissarie Späck.
Tror faktiskt de var det sämsta jag sett. Man kunde ha gjort den så bra, men allt
var så överdrivet så de blev pinsamt att kolla på de.

Idag har jag tvättat och handlat. Så ska snart gå på en till promenad med steffie,
har köpt ett nytt koppel till henne, ett sånt där långt så hon kan springa lite längre i...=P

Idag börjar jag 4 och slutar vid 23.30..
Rätt dåligt väder så de kanske kan bli en del som vill sitta inne och njuta av våran goda mat :)

Imorgon är det match, kanske kommer bli den roligaste av dom alla....;)
Litet gottit i vattenflaskorna och man kämpar ännu bättre..lr?

Fredag ska jag till Regina direkt efter jobbet för att gratta henne till studenten.
Och lördag har jag ju redan sagt vad jag ska göra
Och söndag jobbar jag.

detta blir min helg.♣

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha var den så dålig filmen? så typiskt sverige med kassa komedier ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback