Helt slut



Kroppen känns som en stor degklump.
Varit mkt jobb nu i veckan och de sätter sina spår.
Idag därimot öppnade jag (kors i taket) så jävla underbart att förengångskull
få sluta på eftermiddagen. Händer ungefär 1 gång i halvåret annars.
Men jag var så jävla trött så kände att jag var tvungen att åka hem och sova.
Vaknade när jakob kom hem så då tog jag mig i kragen och drog ut och sprang en runda.

Ska snart hoppa in i duschen (energin tillbaka :)) och laga lite mat.
Lite skönt att de är dåligt väder, då slipper man de dålig samvetet för att man vill
sitta inne...:D

Kolla in facebook ni som är intresserade av hur vi på mumma såg ut på 80-tals kvällen.
Jag var verkligen ful, inte ens lite söt.. alla andra var så söta och jag var bara ful =P

Veckan som kommer är det mkt jobb igen, men har redan fått tillbaka energin så de klarar jag :D
Därimot jobbar jag tempo fre-söndag och jag jobbar perfekt så ja och karro kan sitta på mumma på lördag till
dansbandsmusik, och sen kanske gå till björnes :D

hejhopp //emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jocke Husse

Blogga mer... Nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback