En räddare i nöden



Vaknade av ett sms i morse, mamma hade glömt sina mackor hemma.
Så jag slet upp mig i sängen gjorde mackor och tog med lilla steffie på en promenad
(innan mitt morgonkaffe:() till mammas jobb.
Ja är lite snäll ibland faktiskt...:D

Idag är jag ledig, och det är underbart väder ute !
Ska till stan lite senare och leta kläder till på fredag.
Ska på begravning då, aldrig kul!
Men innan dee blir de att vara ute och njuta!

Kolla nyss på vädret ska vara sommarvärme till torsdag iaf så
man får njuta så mkt man bara kan, man vet aldrig hur sommaren kommer bli!


Hade jätte kul ihelgen och ja var bra sliten i söndags när ja jobbade.
Men har man haft kul så känns allt värt besväret..;)


/ emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jocke Husse

Jasså, typiskt din morsa, bara glömma o så får lilla skiten fixa.

//Husse

Postat av: Anonym

näää


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback