Tidig lördagsmorgon


Ja de blev en tidigmorgon för mig ..
När jag öppnade mina ögon såg jag steffie kolla mig rakt i ögonen.
Hjärtat hade sovit brevid mig hela natten, så mysigt!
Klockan var dessvärre halv 6 , steffie hade lite ont i magen så fick gå en promenad med henne.
Så nu sover hon på balkongen.

Kan aldrig somna om när jag väl vaknat till så jag har ätit frukost och kollar på nyhetsmorgon.
Rätt mysigt att vara uppe i tid ändå :)
Ska strax ta på mig springskorna och springa en runda med pappa.

Vid 1-tiden ska jag möta upp marre för en runda på stan.
Sen vid 6 tiden står födelsedagsfest på schemat, hos Josse !
Outfiten är redan spikad och vinet är på kylning, kan nog bli rätt bra ändå!
            


Ha en bra lördag !♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback