SEMESTER


Klockan 01.15 lördag natt gick jag på semester.
Raka vägen hem. Visste att klockan skulle ringa tidigt söndag morgon.
Karolina och Rickard kommer till våran parkering kl 8, och så bär det av till
Gbg- Liseberg.
Började morgonen med en tripp på stan, ögonshoppade lite. Blev iof
ett par tyg skor till mig men detta var endast för att i mina var det 100 hål i .
Blev lunch innan vi gick till liseberg.
Var rätt mkt köer, cirka halv h på varje karusell. Den värsta på hela dagen var
balder, jakob köpte kortet på oss, ska försöka lägga in på ngt sätt så förstår ni =P
Åkte faktiskt mkt för att vara mig, tror min åksjuka saaaaaaaaakta är på väg bort,
hade ALDRIG kunnat åka karuseller utan att må illa hela tiden. peppar peppar


när vi alla var nöjda med åkandet åt vi lite mat innan karro och rickard åkte tillbaka
hem till m-stad och ja och jakob åkte iväg till Saltö :)

Har hunnit med : goda restaurangbesök, picknick, vollybollspelande,badande,bärplockning som ja sen gjorde paj på, njutit av gott vin, lekt med världens sötaste barn, varit på labratorium, shoppat, kanotpaddling o mkt mer :)

Åkte hem igår för nu sitter min älskling på ett flyg till Bahamas...:'( så avundsjuk!!!
Men inte är min semester slut för det, har 3 heeela dagar kvar som jag ska njuta av!!!


Har en nyduchad extra lurrvig hund på balkongen som ja ska väcka så vi kan gå ut ♥




                                 http://publishme.se/37426/imagehandler/?go=upload

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback