Norrkvarn



Igår var vi alla på mumma bjudna på lunch på norrkvarn.
Super god mat, och världens bästa sällskap!! <3

Efter detta åkte ja hem och laga köttfärspaj som jag och älsklingen åt på kvällen.
Sen lyxa vi till det med lite gooodiis och kolla på film !

Idag har jag träffat Malin lite, åkte och handla och så inför imorgon,
ska kanske åka ut till hennes fasters sommarstuga och bada och bara ta det lugnt.
Om det inte går, var någon krångligt som kanske gjorde att vi får stanna hemma.
Men då gör vi god mat och dricker lite vin hemma hos henne så blir nog bra vilket som :)

Är ledig torsdag denna vecka också,  funderar på att åka till sommarland, vad säger du karro?:D
Man måste passa på när man är ledig någon dag så där mitt i veckan, för helgerna är då man jobbar mest,
men på sommarn är ju alla dagar helg ;)

Nu sitter jag med en koppkaffe och ska strax fixa här hemma plus mig själv, laga lite mat och gå en långpromenad med steffie, så nog bäst jag sätter igång!

/emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback