Lördag



Inatt går jag på semester, har varit rätt gött att jobba denna vecka.
Har jobbat väldigt mkt så då får man lite slantar som jag kan spendera
på mina två veckor nu :D:D

Ska snart ta cykeln till jobbet, stänger på eftermiddagen, har en rast på 2 h sen
jobbar jag till natta.
Skönt med lite sovmorgon faktiskt var otroligt mkt igår trots det tråkiga vädret.


På måndag morgon åker jag, karolina och ellie iväg på roadtrip=)
Vart vi ska vet vi inte än, men där de är sool där är vi !
Ska bli jätte kul, lite jobbigt att inte ens hinna pussa jakob innan jag åker iväg
men blir dessto bättre när jag ser honom sen <3

ha en bra helg


              
                 (hade tyvärr inget bild på ellie )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback