Johnny Kask


Veckan har gått otroligt fort och med detta menas att de är 1 vecka kvar nu
innan jag och min underbara åker till Saltö. Älskar de stället har alltid lika kul
och alltid lika tråkigt att åka hem.
På fredag firar vi 5 år tillsammans, inte illa alls, heelt sjukt igentligen. Och lika
kär är jag fortfarande och jag älskar honom mer för varje dag som går ♥

Helgen har spenderas på Mumma.
Ifredags slutade jag dock kl 22, så jag satte mig ner och tog några glas vin.
Huur mkt folk som helst, men tyvärr kunde jag inte stanna så länge skulle ju ändå
öppna på lördagen.

Johnny Kask stod på schemat denna lördag, och det blev rekord!
Har ni aldrig varit på någon spelning än så tycker ja absolut ni ska göra det,
nog mer drag än vad man kan tänka sig :)

Ska strax på med springskorna och möta upp pappa för att springa ner till sandviken och
ta året första dopp i vänern. Om man springer dit kanske man inte tycker de är lika kallt..=P


Tobago                          Thailand                        Cypern                         Teneriffaa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: reeeeeeeeeeeeeeeegiiiiiiiiiiiiina

häärligt att det blev en sån rekordkväll :) och grattis i förskott till era fem år! yeah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback