Eclipse



Igår var man i skövde två gånger.
Åkte först dit vid 10-tiden för att kolla lite i affärer och shoppa lite !
Sen åkte jag dit med Jakob för vi skulle se Eclise...Fyfan vad bra den var !!!!!
Efter det gick vi till Mangos och åt lite, suuuper gott! inte sista gången jag går dit.

Idag börjar jag 12-22 så hinner inte göra något innan jobbet, ska strax ut och springa,
är tyvärr ingen sol ute, dubbelt så roligt att springa då tycker ja...men får duga med
detta väder också ;)

Resten av helgen är det jobb också, heeela lördagen från 8-01...självklart har jag en rast men
kan ju inte göra så mkt ändå tyvärr. Men Johnny Kask står på schemat och då är det draag så
kan bli kul att jobba också!

Ne får väl ta mig ut nu då!
Ha en bra helg alla!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback