Pirrig


Nu tror jag allt att resefebern börjar närma sig.
Igår efter jobbet åkte jag till karro, fyllde på min ipod med lite ny musik,
och disskuterade packning. :) Jag är inte klar men nu vet jag vad karro packat
ner !

Nu ska jag strax gå ut med lilla steffie, sista dagen jag har henne nu innan jag åker sen
får jag inte se henne på 16 dagar :/ kommer sakna henne jätte mkt.
Så idag blir det extra mkt kramar :D
Sen drar jag till banken och hämtar ut valutan och sen får jag nog sätta fart med
packningen innan jag börjar jobba slutar runt 22 så det är mkt som måste fixas innan.


Okej dax att sätta fart då!

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

HADE UNDERBART SNUTTAAN :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback