Avatar



Igår var det dax att utnyttja våra biobiljetter vi fått i julklapp, tyvärr
var luftslottet som sprängdes fullbokad så vi bestämde oss för Avatar.
Den var riktigt bra, trots att förväntningarna var små.

Ilördags var det ju pesonalfest alltid lika kul, världens bästa personal så är det bara:)
Tyvärr var jag jävligt tråkig och hängde inte med ut, men det fanns sina förklaringar.
Men vi fick otroligt god mat, hjortfilé och till efterätt mummsig dumle mousé.

Nu ligger min lilla hund och kollar med sina söta ögon på mig :)
Så nu sätter jag på mig ordentligt med kläder så jag orkar gå en långpromenad!

11 dagar kvar nu..:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback