2010


God kväll på er!

Idag har jag varit ledig hela dagen och det har varit otroligt skönt!
Inte gjort så mkt, kanske det som är det bästa när man är ledig..?:)
Har iaf hunnit med att träna med pappa på gymmet, han fick ju ett månadskort
av mig på Nautilus så han är min träningskompis fram till att jag åker till Thailand!!
Mycket roligare när man har någon att träna med, man kämpar liiite extra.
Vid 3-tiden var vi bjudna på lite fika hos familjen, pappa fyllde ju hela 45 bast
i helgen så det skulle ju firas, lr beklaga sorgen som pappa sa...=P

Nu sitter jag och väntar på mat, jakob fixar wok medans jag sitter här
och vilar mig lite, så det ska vara! ;)

Idag har alla samtalsämnen varit om thailand och jag blir alldeles till mig,
jag längtar så INI.... och nu är det så nära. Nu har nedräkningen satt igång!
Och nu är det också bestämt, jag karro och rickard tar dyksert.
Lite nervös är jag allt men ska bli kul, jakob får väl åka och göra lite
häftigare dyk medans vi kämpar runt i poolen..Haha!

hade bra alla!
/emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback