1 dag kvar



Äntligen är torsdag här vilket innebär IMORGON ÅKER VI !!!!
Ser inte så mkt framemot resan dit men man vet ju att man åker till paradiset :)
Får proppa i min kropp med massa åksjuketabletter, köpte ett nytt paket i veckan
och har en känsla av att när jag kommer hem är de paketet slut, man ska aldrig chansa ;)

14.35 imorgon lyfter flyget så vi åker kl 8 hemifrån kommer nog inte sova så
mkt i natt, vill sova så mkt som möjligt på flyget så tiden går fort.


Idag ska jag packa färdigt, lr det som går att packa ner nu lite behöver man ju
 imorgon också...sen ska jag säga hejdå till farmor och farfar, sen hem till
mamma och pappa på mat och säga hejdå, sen måste ja städa lägenheten aldrig
roligt när man kommer hem och så är det stökigt, då blir man ju ännu mer deprimerad
än vad man redan är för att ha kommit hem...:/

men vi börjar med en promenad så jag vaknar till lite.

Ha det bra alla här hemma vi ses om 16 dagar :)

/ :D emsy :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Ha det underbart nu alla fyra, ta vara på dagarna och njut av solen. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback