Ny vecka


Hej på er!

Måndag igen då, rätt skönt faktiskt. Längtar ju så till helgen så för mig får gärna veckan gå
fort. På fredag vid lunch åker jag och jakob till sthlm. Vid halv 8 börjar musikalen Grease och
efter det är det fest med Tove och hennes vänner. :)
På lördag efter lunch någon gång åker vi till västerås och träffar jakobs kompisar där och stannar
till söndag.
Blir nog en kanon helg.
På lördag kommer ju mamma och pappa hem också har ju inte träffat dom på 1 månad nu
så får bli att träffa dom när vi kommer hem på kvällen tror ja allt :)

Veckan ska spenderas med träning och jobb.
Äntligen har jag kommit igång med träningen efter resan.
Var ur fokus när jag kom hem så orkade inte träna men nu är jag på banan igen =)

nu bli det mat.
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback