Hemma



Nu sitter jag här i min soffa i kalla Sverige efter 2 helt underbara veckor
i paradiset Thailand.
Två veckor med sol bad och goda drinkar går alldeles för fort och jag längtar redan tillbaka!

Första veckan var vi i Khao lak , och dit är det inte sista gången jag åker.
Helt underbart ställe, mkt lugnare än i phuket och hotellt var i toppklass!
Där tog vi vårat dyksert, 6 dyk har jag i min lilla loggbok och jag har fått
se haj, sköldpaddor och färgglada fiskar :)
När vi fått vårat dyksert firade vi det med utgång. Blev 3 olika ställen och
vi var inte i säng förens 5 på natten, efter lite bad i poolen ;)
 
Andra veckan spenderades på Karon beach på Phuket.
En vecka räckte där, det tror jag vi alla tyckte, efter ett så
perfekt ställe som vi var på innan blir man lätt lite kräsen ;)
Men kul hade vi iaf! här blev det en tur ut med båt för att göra 2 dyk.
Så klart massa sol och bad,fest så klart inne i Patong ,
jag och karro åkte till phukets rid klubb, dom orka knappt hålla upp oss stackarna ;P..
Och mkt goood mat, har nog gått upp 1 lr 2 kg men vem bryr sig har man semester så
har man!

Har haft en helt underbar semester och nu längtar jag bara till nästa :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback