Göta lejon - Grease




FREEEDAAAAAAAAAG , ja äntligen. Veckan gick ju väldigt fort faktiskt.
Håller på och tvättar lite så jag har ngt snyggt att ta på mig ikväll=)
Jakob slutar kl 12 så åker senast kl 1.
Det snöar ju en del nu, hoppas inte det blir värre ju längre upp man kommer .
Orkar inte sitta i bilköer, som tur är har vi ju gott om tid på oss.
Men ska hitta toves lägenhet och äta mat innan musikalen också. Men de är lugnt.

Nu ska jag hämta upp tvätten och packa ner det nödvändigaste.



Igår var jag och hälsade på min älskade nisse. Hela graven var täckt av snö, försökte så gott
jag kunde utan ngt på händerna att ta bort allt. Han fick ett likadant ben som han har här på bilden.
Undrar när jag ska kunna tänka på honom utan att få en klump i halsen och tårar i ögonen.
Saknar dig så otroligt mycket, så tomt utan dig.♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

det blir nog lättare emelie ska du se, men vem vet tårarna kanske alltid kommer att komma ibland. Du får tänka på alla fina minnen ni hade! kram på dej

Postat av: Annie

Noooo inte Moooling! :(

Känner igen din känsla gumman, saknar Bosse varje dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback