Tredje advent


Idag har jag gjort allt och ingenting.
Eftersom jag kom hem vid 2 tiden igår efter dubbel pass så kan
jag inte påstå att jag hoppade upp ur sängen i morse!
Vid 11 kom Micke hit och hämtade mig, vi tog en tredje adventsfika
på lundis. Tog en brödkaka med julskinka på, den satt fint i kistan!
Micke skulle åka tillbaka till Vara efter fikat så jag hängde med Mamma
och Pappa till Töreboda, dom håller på och gör om hemma så dom kolla på
lite nya saker till sovrummet, dom hitta en snygg lampa och sängbord!
Jag gick mest runt och panik leta efter något jag kunde köpa till farmor
lr farfar men utan framgång...har ni något förslag vad man kan köpa?!?!?!
När man frågar dom - ja du vi har ju precis flyttat och då slängde vi så himla
mkt saker så vi behöver ingenting
...åååå galen. Något måste man köpa!

När vi kom tillbaka till Mariestad beställde dom hämtmat, inget ja ville
ha så sprang in på oxen och köpte varmkorv, och så klart lite julskinka
som ja ska ha på frukostmackorna imorgon..längtar redan=)

NU har jag precis kommit hem, har gått en liten promenad och svängde förbi
farmor och farfar och hälsa på en kortis, nu har jag också en tvätt igång så
under tiden tänkte jag städa upp lite här hemma och ta en välbehövlig dusch!

// Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback