host,host och HOST


Tror lungorna kommer upp snart...
Började få ont i halsen redan i lördags kväll..
Och nu har jag fått världens hosta.
Har legat hemma idag i soffan., steffie har tyvärr inte fått några riktiga
långpromenader har gått många lite kortare istället.Men hon ser glad ut iaf,
tror hon förstår att jag inte mår så bra :)
Har iof varit hemma hos mammsen och bakat lussebullar (tredje gången i år för mig )
när man bara ligger hemma blir man otroligt rastlös så tyckte de var en lagom aktivitet!

Fast ser allt från den ljusa sidan..tack guuud för att de kom nu och inte om en vecka
när resan är ett faktum. JIHOOO vad jag längtar...:D:D:D:D:D
har MYCKET jobb kvar tills dess så jag låter kroppen få vila mellan passen så gott jag kan
så det inte bryter ut på riktigt med jobbig feber och såå!

NU ska ja ta lite äcklig kuckelemuck medicin ja fick av pappa så jag
orkar jobba imorgon!





             
                dom finaste i mitt liv

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

Tack Emelie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback