23 dagar


God morgon!

Idag är ja på bra humör så dagen kommer rulla på bra känner jag :)
Ska efter mitt morgon kaffe gå en promenad till mamma och pappa och hämta deras
lilla resväska jag brukar låna när ja åker till jakob.
Har en resväska själv men den är så stor och ska ju inte vara där så länge !
Sen får jag packa allt tills imorgon för sen kommer jag inte hinna de, slutar
ju vid 01.30 inatt och då är man inte så kaxig ;P

Så under min lilla vistelse i Gbg så ska även ja och jakob klämma in julklappshandling =)
Blir antingen på söndag lr måndag ( stannar till tisdag morgon) , har endel klara
men är absolut inte klar...
Sen blir det kanske en tripp till "jul på liseberg"

                                     

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback