VÅR


VÅREN är här:

Åkt motorcykel - check
Grillat - Check
Haft kort byxor- check
Tagit bort vinterjackan - check
Solat på balkongen - check

Jag älskar det! Och snart är sommaren här, fick dom veckor jag önskat
och kan inte vara gladare vecka 29, 30 och 31 :D
Har inga dirkekta planer än för måste ju få klartecken från Tempo att dessa
veckor är OK för henne med....jag hoppas verkligen det!

Kl är bara tjugo i elva men har redan hunnit göra allt som jag planerat för idag,
haha i bland blir jag trött på mig själv. SOOOOOOOOOV!
Får nog bli en till långpromenad med Steffie, gick en timme förut också men kan inte
gå för mkt i detta väder :D
De får nog bli så, ha de bra alla!

/E
                                 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback