vad har jag gjort..??? :S



Äntligen är helgen här, jobbar så klart hela helgen men är glad ändå.!
nästa lördag är jag ledig och då ska jag festa för alla dom helger jag jobbat..;)

Ska snart ta mitt pack och dra till stan, slingning står på schemat.
Skönt att få bort utväxten, efter detta ska jag möta upp Karro och luncha och
kika på stan lite innan jag börjar jobba .

Börjar bli lite nervös över fotbollen, fick igår reda på att det inte var några andra
tjej lag anmälda på korpen så vi kommer få möta killar...hm...
sen fick jag även reda på att jag är den ENDA som inte spelat fotboll innan..
Helvete vad har jag gett mig in på, kommer göra bort mig..

Hepp nu måste jag kila, ha en bra helg !!
/EMSY, fotbollsliraren ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback