Påskhelgen



Har varit mkt ledigt för mig denna påskhelg så har hunnit vila ut mig vilket har varit vääldigt skönt :)
I torsdags slutade jag vid halv 5, vid 6 droppade det in lite sötnosar här för lite förfest :D
Drog ner till Björnes där det var Neverstore, dom kunde ha kvittat med annars var kvällen lyckad !

På fredagen var det min älsklings födelsedag♥ han fick lite frukost som jag fick
tvinga ihonom (han var också ute dagen innan=p) och sen fick han sitt paket.
En blue-ray spelare. Han blev jätte glad och då blir jag också glad.
Åkte sen hem till Stig och fick mat och tårta.
Vid 5 började jag jobba men slutade 10 igen så han hämtade mig så hann vi titta på film
och mysa lite innan det var dags för sängen!

Lördagen började med ett arbetspass på Tempo till kl 2, åkte fort hem och frächa till mig för att sedan åka hem till Jakobs farmor och fick god påskmiddag och efterätt :) Usch vad mkt man äter under påsk...
Efter detta åkte jag hem till karro som hade förfest denna kväll, tyvärr blev det inte utgång då vi kom till
stan sent och kön vägrade röra på sig.

Och resten av påsken har jag bara tagit det lugnt, tittat på film och ätit ännu mer=P

NU ska ja strax ta hand om min tvätt som är i HELA lägenheten , den hann inte bli torr under min tvätttid så var tvungen att hänga den överallt :(

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback