Lill-lördag



Fotbollsträningen gick gallant ( för alla utom mig =P) , har träningsvärk fortfarande...
Gjorde iof två mål men de var ju för att alla tänkte den där emelie behöver vi inte markera för hon är ju skit dålig
så då kunde jag göra mål..haha gud vad negativ jag är. Men det var super kul :D
På söndag är det träning igen, väääldigt snart är våran första match, tänker inte säga när
för jag vill inte ha någon publik..=P

Idag jobbar jag kväll på mummis till cirka halv 11, väldigt mkt folk bokat så kommer få
slita idag!
Tänker på lördag och då orkar jag, sen vet jag att jag jobbar med Regina och bara de är ju kul ;)



ha en bra onsdag alla!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback