Älskade söndagar



Sluuurp, denna kaffe sitter fint ska ni veta, hade ingen mjölk förut så fick dricka utan
och de tycker inte jag alls är gott.

Jag älskar verkligen söndagar, förut var jag nästan aldrig ledig då för jobbade på Tempo.
Nu har det blivit mer sällan och jag uppskattar söndagar på ett annat sätt.
Jobbar man 6 dagar iveckan uppskattar man verkligen den man är ledig på :)

Har dessutom stillat mitt shoppinghumör idag med en tripp till Skövde.
Blev ett linne, en kofta,en tunika, toffsar och två par örhängen inte så mkt
men det räckte för att jag ska känna mig glaad :)
Men en tripp till Gbg står ändå högt på min önskelista karro ;)

Haha sen verkar det som att ja ska börja spela fotboll med några tjejer=P
Tycker sånt är jätte kul och sen skadar det ju inte att man får träna lite!
På tal om att träna så var jag ute och sprang förut, riktigt duktig tycker jag för
fick tvinga mig själv för var rätt slö., ,men nu är jag pigg och glaaad och
ska snart hämta min älskling som jobbar som ett djur ute på lagret på mumma.

Ikväll blir det goood mat och film ♥


kolla lilla steffie, på närbilden var hon bara 5 veckor gammal. jag vill ha en till, en liten kompis♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karro

Åh, sötaste steffie<3. Igår när jag var ute hos mamma, kom det gående en man med två st samojedhundar, de var lite större än steffie, men så fina! Säg till om ni behöver hundvakt ngn dag :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback