Kommer aldrig glömma dig!



Vet varken vad jag ska skriva , göra eller säga...
Kan inget annat än tänka på när du inte längre kommer finnas i mitt liv.
Du betyder så mycket för mig, i 11 år har du gett mig glädje!
Kommer aldrig någonsin glömma dig, aldrig!
På fredag bli det sista gången jag får krama dig, vet inte hur jag kommer klara av
det. Det kommer ta tid att hitta glädjen igen, en del av mig försvinner !
Ingen kommer någonsin att ta din plats Nisse, du är den bästa!


Jag älskar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

gumman!! :( beklagar...usch får tårar i ögonen. Krama honom från mig! <3<3<3

Postat av: Catherine

Fy vad ont det gör i mig att höra Emelie! Tänker på dig!

Postat av: Anonym

jobbigt att läsa...minns lille tjockisen sen han va liten...å hur mkt han betyder för dej!! tänker på dej!

Postat av: karro

vännen..och när man vet hur ofta du alltid pratar om honom. Jag tänker på dig.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback