it's over

Nu är han borta, min älskling.
Det går bara inte in i mig, säger det till mig men fattar inte!
Inget är detsamma utan honom :(
Att det ska vara så svårt för folk att förstå att man är ledsen.
Jag har förlorat en familjemedlem och sen att han var en hund
spelar inte någon roll för mig. Han var lika mkt värd som vem som helst!
Hitta en fin sten igår han ska få den finaste graven !
Tror jag kommer förstå mer när han är begravd när man vet att han ligger där..

Ilördags gick jag ut..tyck vad ni vill men efter en vecka i tårar var jag bara tvungen
att för en kväll tänka på ngt annat.. det gick inte en minut utan att jag tänkte på honom
men jag tillät inte mig själv att gå hem och gråta!

Nu ska jag gå ut med Steffie, har hjälpt mig mkt att hon har varit här.
Hon märker när jag är ledsen och kommer och lägger sig brevid mig!

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

:(

Postat av: annieellen

Fy sjutton vad hemskt gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback