Hur ska jag göra?




 
Vet inte varför jag sitter här och glor, borde lägga mig i sängen och sova!
Igår kom jag hem vid 1 tiden och var vääääldigt trött, la mig i sängen, när
jag precis skulle slumra in fick jag så inihelvetes ont i magen! Tror jag sov
en halv timme denna natt . På pricken över i:et började jag sju idag..
så är väldigt trött och orkeslös just nu!
Men jag är ledig nu på kvällen, det är inte vardag så känner verkligen att jag vill hitta på
ngt, men vetifan inte om jag orkar, jobbigt faktiskt.
Vet inte om jag ska byta om till myskläder och hämta täcket och sätta på någon
bra film...eller piffa upp mig skruva upp musiken och sedan åka iväg för att ha kul med
Karro. ååångest!
Jakob är ju på svensexa så det är bara jag och lilla steffie hemma, vill ju inte lämna henne
själv för länge heller får dåligt samvete!

vi får se hur det blir nu blir det iaf promenad!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

tack...inge vidare kul alls, nu förstår jag hur jobbigt det måste varit för dej när nisse gick bort! å han hade du i så många år. hoppas det är lite bättre med dej! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback