:D



idag är det 1 månad kvar tills jag fyller år kom jag på nu när ja tittade på datumet :)


Vaknade vid 8 idag, helt slutkörd efter helgens bravader! Trodde jag skulle börja
10.30 (jocke sa det till mig) men han ringde förut och sa att han sett fel började 13.30,
så nu äter jag frukost sen ska ja cykla ner till gymmet och svettas lite!
Är en beställning på mumma ikväll så får stanna kvar själv och ta hand om
disk och sånt så skönt att börja lite senare!


Bröllopsfesten var kanon! Brudparet visste inte att det skulle vara fest,
dom trodde bara att det skulle vara dom närmaste så dom blev överraskade när
dom såg hur många vi var :)  Blev mkt mat dryck och dans!
Dagen efter åkte vi till dom och åt lite bruch och kollade på deras nya lägenhet,
om cirka 2 veckor blir dom föräldrar med så dom behövde lite större!
Så blir snart en tripp tillbaka när dom fått bebisen :)

Ne nu är frukosten slut så får allt ta mig i kragen och cykla ner!
//

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback