Brödbakning



Yees idag är jag ledig super fint väder men vad ska man göra när man redan gått
långpromenad så jag satte igång med brödbakning.
Blir något slags fröbröd=P några frallor och en limpa, orkade inte rulla all deg, hehe!
Hoppas det blir smaskigt får smaka på en när det är nybakat , mums!

Annars är det träning på schemat, eftersom jag är ledig kan jag gå på spinning :D
Ska bli kul var ett tag sen , se hur mycket kondis man har förlorat.
Nautilus har fått en "maskin" som mäter ut hur mkt fett man har på kroppen,
kanske vore något och testa för att se om man blir av med något efter någon månad..
men vet inte rikigt om jag vill veta, jakob hade 10 % de var för lite så ska göda honom lite ;)


Nu är snart brödet klart, bäst jag tittar till det!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback