11 september



Tyvärr kan jag inte säga att det är bättre, men jag är bättre
på att inte visa det, jag har det inom mig! då är folk nöjda iaf!
fick mitt bankort igår nu har jag med mig dig överallt ♥

Fredag idag och ni som känner mig vet vad det innerbär....
ja just de, jobb! men börjar inte förens halv två så började
tvätta kl sju i morse sen blir det städ här hemma och långpromenader så klart!
Nästa vecka har jag bestämt mig, jag ska börja träna på gymmet.
Dom har sina hösttider nu så jag har inget att skylla på längre!
Tyvärr kommer jag inte kunna gå på passen men man kan träna annat!
det lovar jag mig själv och det ska jag hålla!!!!!

Nu blir det städning, hej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback