Weekend



Fredag idag då :)
Sitter och äter frukost ( vilket jag alltid gör när jag skriver här=P) nu
lite senare än vanligt men har faktiskt gått långpromenad och sen har
jag stor städat lägenheten :) Så nu ska jag njuta av det goda sen cyklar
jag ner till Nautilus och svettas lite !
Sen möter jag upp Karro för en fika och lite planering ..;) ( nej inte inför våran resa)
Börjar 18.00 idag så blir jobb efter det! Skönt att vara lite ledig på dagen faktiskt,
är ju hellre ledig kvällar men man får vara nöjd med det man får :D imorgon blir
det båda delar så blir en jobbhelg i vanlig ordning!

Hoppas ni får en bra helg!
// emsy




Längtar ..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback