Trött, men pigg....


God kväll!
Efter en kväll hos mammsen och pappsen med god mat och
mammas jääääätte goda pecanpaj åkte vi hem och somnade båda i soffan...
När vi väl flyttade oss till sängen blev jag super pigg och bara stirra rakt upp i taket,
så nu kollar jag på Big brother och kikar runt här i stället!!
Kan verkligen inte sova, ska upp 06.30 imorgon för att göra iordning mig
för en shopping dag i Göteborg med söta Karolina :)
Så känns som jag behöver lite sömn, så trött som jag igentligen är..
Men som jag nyss läste i Catats blogg så ska jag inte tänka så mycket på det
utan låta sömnen komma av sig självt..;)
Så blir nog någon timma här framför tv:n har iaf täcket här så gör inget om jag somnar!

Imorgon ska det shoppas, bla maskerad dräkt till våran lilla fest ! skojjsiigt!
// Emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

dom där sömnknepen funkar faktiskt! :) o om du absolut inte kan sova är det bara att lägga sig åt fel håll i sängen :P

Postat av: Nasse

hoppas ni hittar massa fint :)

Postat av: Jocke Mumma

Hoppas ni hade kul på alla klubbar i GBG jag fixade in er på? Antar att "Deep" blev fivvis:)



//J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback