Tisdaag




Tjo!

De var ett tag sen jag skrev nu men har inte riktigt haft tid.


I helgen var det min "lediga" helg från Mumma, men vad gör lilla emelie
då , joo tackar ja till helg jobb på Tempo. Så blev 7 dagars jobb den veckan också!
Men det valde jag själv så inget att klaga över!
MEN i lördags jobbade jag dag så efter jobbet cyklade jag hem och efter jag ätit
och så cyklade jag upp till malin för att sedan gå upp till Marre och hennes två
söta katter! Lilla wilma som är en liten kattunge sov i mitt knä och jag smälte!
Har aldrig varit en katt människa har faktiskt varit lite rädd för dom för tyckt
att dom är rätt opålitliga. Men efter att jag blev tillsammans med jakob, som
har lilla Saga som jag tycker sååå mkt om så har det vänt =))
Sen kom också Catat upp, blev bara någon cider och massa tjöt, skönt att inte
gå ut faktiskt.!


Idag börjar jag 12 om ja inte minns fel? så ska plocka undan här hemma lite.
Igår gjorde min underbara tacos tills jag kom hem och orkade inte städa igår så jag
tar det idag istället! =)

Veckan bjuder som vanligt på jobb och träning.
Men ska även hälsa på min farmor och farfar som jag saknar så mkt!
Och sen ska nog jag och karolina fixa lite för vårat 45 års kalas :)


hade bra alla!
// emsyy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback