Sovmorgon



Gäääsp, tog mig en sovmorgon idag mkt skönt!!
Ser ut att vara underbart höstväder ute så ska ta på mig och
gå promenad och självklart lyssna på min nya Ipod dom är fulladdad med
goodis :)
Börjar två idag så kommer inte hinna mycket mer än att gå till Nautilus och laga
lite käk innan jobbet!

Igår träffade jag äntligen Malin! Hade riktigt kul :) Började fem så
vi gick runt på stan och fikade innan det! Känndes konstigt att börja så sent
men tiden gick jätte fort och det var riktigt ´kul att jjobba med.
Varje onsdag har vi 112:an valfri pasta och ett glas öl/vin till och det är väldigt populärt!

NU är det Tempo som gäller tor-sön så slutar som senast 9 vilket känns som
rena morgonen nu när man jämför med mumma ;P

Steffie kollar på mig med sina hundögon så tror jag klär på mig så vi kan gå ut nu!

tjoflöjt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback