Nu är det dax för fredagsmys...


Ja fredagsmys blir det allt men inte förens kl 9 ikväll.
Jobbar på tempo men hinner allt ha lite mysigt innan det är dax att sova =)

Imorgon är det så klart jobb som gäller men bara till klockan 3 (jippie) så
då ska jag bara hem och duscha bort jobbet så cyklar jag upp till marris =)
Blir kanoners det!!

Nu sitter jag här med mitt droppande hår, precis kommit ur duschen orkar inte
föna =P...ska strax ta min ferrari och åka och handla!
Blir allt en lunch innan jobbet kallar med min älskade jakob .

Faan då får väl fööna håret då, kanske blir till is ute annars ?! ;P

ha en bra helg!!
/emsy87

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback