När lammen tystnar


JA de var inte igår som man såg den filmen , haha eller de var ju just igår jag såg den =P
Kommer ihåg när jag och malin kollade på den filmen i smyg hos Karin Bark och vi vågade
inte säga till våra föräldrar...usch vad rädd man var!
Men igår tyckte jag inte den var läskig ngt, lite tråkigt för hade dom förväntningarna =(.

Igår öppnade jag på mumma för Tess var ledig, fan vad skönt det är att sluta 4!
Man hinner med så mkt mer, tränade efter jobbet för kl 6 var vi bjudna till Mammsen.
Hon fyllde ju år i Söndags så var bjudna på lite käk.
Och imorgon är det MIN dag , ledig hela dagen så ska nog baka lite för tänkte bjuda på lite fika
för farmor och farfar och mamma , pappa och Micke..får ju inte plats så många fler så får nog
blir iomgångar!
Sen ska min underbara göra god mat till mig så ska vi ha myskväll!♥

Men först ska denna dag spenderas.. börjar 12.30 så blir att röjja upp här hemma
och så klart ta hand om steffie i vanlig ordning. Träning står på schemat efter jobbet!

ha en bra dag/
Emsyy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hahaha de minns ja!!!! å jävlar va rädda vi va...fy fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback