Grattiiiis!!



Före                                     Efter                                   Efter

Hallå!
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Malins födelsedag, hurra hurra hurra!!! =)

Idag är jag leeedig, så skönt! Började morgonen med en promenad med steffie så klart,
och nu har jag städat här hemma. Ska snart gå till farmor och farfar är bjuden på luch där idag:D
Sen vid 4 ska jag träffa karro, vi måste komma fram till ngt för våran fest, bara lokal som krånglar :(
EFter det blir det nautilus får se om ja hinner gå på ngt pass annars blir det gym och kondition!

Som ni ser har jag lagt upp bilder här ovan.  Lovade ju att ni skulle få se min garderob.
Synd att jag inte hade någon bild på hur det såg ut INNAN vi flyttade in, helvete såg ut som man hade
sprängt en bomb där inne! Men nu har jakob gjort så fint där inne så nu kan jag sitta där och sminka mig =)
Har drog även el dit så jag kan platta och föna  håret,perfekt !!♥

Igår gjorde jag så god mat =) Chevré gratinerad fläskfilé på vitlöksfräst spenat med egen gjort
klyftpotatis! de satt fint i tarmen..haha!


ne nog för mig!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

Tack gumman! ja blev nöjd :) Ja det är dom. dom busar fortf men bara skojbråkar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback