5 oktober



Igår var jag ledig, åå så skönt njöt så mkt jag bara kunde :)
Vaknade vid nio så då åt jag och jakob god frukost tillsammans
för att sedan göra iordning oss. Fick för oss att vi skulle åka
till Vingåkers Factory outlet för att hitta på något tillsammans när
jag äntligen var ledig !!
Det var stort där men hittade bara ett linne och ett armband.
Fanns 100000 (nästan iaf =P) jeans så prövade hälften av dom men
ingen satt fan bra... lite deppig blir man men jag sket i det och
koncentrera mig på att hitta ngt annat istället!

När vi sedan kom hem åkte vi till jakobs farmor och åt
bullar :) ( hade redan glömt de där med jeansen ;))
 Var ju trots allt kanelbullens dag så det var ju ett måste!

Efter det åkte vi och handlade lite mat och sen blev det en hel
kväll i soffan!♥

Nu blir det promenad!!

// E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback