Älska måndagar



En bra start på en bra vecka!
Jag har inte min gullehund hos mig idag så idag tog jag faktiskt en springtur!
Börar kl 12 idag så blir bara lugnt innan dess..
Efter jobbet ska jag och Karro åka runt och lämna inbjudan till Er :)
Sen får jag nog åka och handla, tänkte börja baka för mitt lilla kalas.
Är iof inte förens nästa vecka men man har ju inte direkt så mycket
fritid så bäst att börja i tid!


I helgen är det min lediga helg så på fredag är vi bjudna till
mina föräldrar var längesen vi var där och åt god mat så är på tiden :)

På lördag blir det Göteborg med Karolina, läängtar. Älskar att åka diit !!
Hoppas på fest på kvällen...vad säger du..?;)

Nu blir det frukost!
//Emsy





En bild som inte riktigt hör till detta inlägg men iaf :)
Mattias och Emelies lilla söting som jag var hundvakt åt..så sööt =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja men absolut :) det gör jag! självklart! ska bli jättteroligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback