8 år kvar....



Då var man 22 då, som pappa sa bara 8 år kvar till 30...ålderskris nästa?
Fick massa fint : presentkort, vinterskor, örhängen, armband, biobiljetter, prydnad
till lägenheten, sex and the city filmen, pocketbok, nagellack , FINAL BILJETT till Idol (tack
snälla Karolina!! )
.

Av min älskling fick jag Musikalbiljett till Svenska uppsättningen av Grease på Göta lejon
med övernattning på hotell :D Med världens bästa platser ! älskar dig!

Så nu har jag mycket att se framemot:

* Min och Karolinas födelsedagsfest
* Idol finalen
* Julafton
* Nyår ( vilket jag hoppas på att vi kan åka bort från denna stad!!)
* THAILAND
*
Grease musikalen

Sen hoppas jag det tillkommer massa annat kul, men skönt att ha lite att längta till
allt blir så mycket lättare!!

// Happy angel ......;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

bra presenter! ska oxå på idolfinalen i globen, skoj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback