Tjupp




Så då, ännu en helg avklarad!
Lördagen blev mkt lugnare än väntat och vi stängde 00.
Ringde och väckte älsklingen som kom och hämtade mig sovande ;)

I går väcktes jag av att frukosten var klar :)
Efter en låång frukost gjorde vi iordning oss och åkte iväg till Skövde.
Vi ville leta lite julklappar, skönt att vara i tid!  hittade lite iaf, men nu har jag
också lite mer hum om vad jag ska köpa tror ja :D
Fick kvällsmat hos Stig vid 6-tiden sen åkte vi hem och bara slappa :)

Nu ska jag åka iväg och träna, börjar sent idag så skönt att göra innan jobbet faktiskt!
cyklar förbi oxen på hemvägen och handlar :)

hade gött!
/E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback